Politica de vanzare
Politica de vanzare
1.1. Accesul
la serviciu
SC TYANA ACCESORII SRL este titularul site-ului www.tyana-art.ro
1.1.1. Accesul la SERVICIU este permis oricarui UTILIZATOR/ CLIENT
sau MEMBRU care poseda sau isi creeaza un CONT.
1.1.2. Pentru a i se permite accesul la SERVICIU, MEMBRUL/
CLIENTUL/ UTILIZATORUL va trebui sa accepte prevederile prezentului DOCUMENT.
1.1.3. Tyana Accesorii isi rezerva dreptul de a limita accesul
CLIENTULUI la SERVICIU si chiar de a sterge CONTUL acestuia in cazul in care considera
ca in baza comportmentului avut de catre CLIENT, accesul si existenta CONTULUI
CLIENTULUI ar putea prejudicia in vreun fel Tyana Accesorii. Acest drept poate
fi exercitat in orice moment si nu este necesara notificarea CLIENTULUI in
acest sens.
1.1.4. Este interzisa partajarea unui cont intre mai multi
CLIENTI/ MEMBRI. Fiecare MEMBRU/CLIENT poate avea un singur CONT.
1.1.5. In cazul in care se descopera accese partajate de acest
gen, Tyana Accesorii isi rezerva dreptul de a anula sau a suspenda accesul
CLIENTULUI la CONTINUT sau SERVICIU.
1.2. Produse si servicii
1.2.1. Tyana Accesorii poate publica pe site informatii despre
produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre
oricare alt tert cu care Tyana Accesorii are incheiate contracte de
parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.
1.2.2. Produsele si/sau serviciile achizitionate prin intermediul
SERVICIULUI sunt destinate exclusiv uzului personal al CLIENTULUI.
1.2.3. Tyana Accesorii poate limita capacitatea de achizionare a
unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, unuia sau mai
multor CLIENTI.
1.2.4. Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor
prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si sunt preturi de vanzare
finale catre CLIENTI.
1.2.5. Discount-urile, reducerile si promotiile nu sunt
cumulative. Se pastreaza intotdeauna reducerea cu valoarea cea mai mare,
valabila in momentul emiterii comenzii.
Tariful unui produs afisat pe site taiat cu o linie si urmat de un
pret mai mic semnifica pretul de vanzare initial si cel cu discount in cadrul
unei promotii, la un moment dat. Aceste tarife au caracter pur informativ si
pot suferi modificari in orice moment.
1.2.6. Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON
folosind informatiile furnizate de catre CLIENT. Tyana Accesorii nu raspunde de
corectitudinea informatiilor furnizate de CLIENT pentru factura.
1.2.7. Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor
si/sau serviciilor disponibile pe site si vanzarea lor (texte /imagini statice
/ dinamice, greutate produse, caracteristici, stocuri, /prezentari multimedia/
link-uri catre alte site-uri partenere, etc) nu reprezinta o obligatie
contractuala din partea Tyana Accesorii, acestea fiind cu titlu de prezentare.
Tyana Accesorii poate retrage o oferta de produse sau o poate modifica in orice
moment, poate intrerupe vanzarea unor produse sau extinde/ restrange numarul
lor (serii limitate), fara a datora daune sau alte penalitati catre nici un actual
sau potential CLIENT.
1.2.8. In descrierea si prezentarea imaginii produselor sau
serviciilor, Tyana Accesorii isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse
(accesorii, etc.) care nu sunt incluse in costurile produselor respective si
care nu vor fi livrate la cumpararea produselor de pe SITE. Fotografiile
produselor afisate pe SITE pot avea mici diferente fata de produsele reale
(culoare, nuante, etc) datorita luminii in momentul fotografierii si interfetei
electronice de prezentare, dar Tyana Accesorii depune toate eforturile pentru
ca fotografiile sa reflecte cat mai real produsele comandate. Diferentele care
pot aparea depind de asemenea de specificatiile tehnice si de reglajele
monitorului utilizat.
1.3. Valabilitatea si
disponibilitatea produselor si serviciilor
1.3.1. Tyana Accesorii isi rezerva dreptul de a modifica tarifele
practicate pentru produsele si/sau serviciile disponibile pe site fara
notificarea in prealabil a MEMBRULUI sau CLIENTULUI.
1.3.2. Pretul de achizitie al produselor si serviciilor este cel
din momentul in care se face COMANDA, in limita stocului disponibil.
Produsele pot aparea pe SITE cu urmatoarele specificatii:
·
In stoc – produsul este disponibil in stoc si se poate livra in
urma trimiterii COMENZII si confirmarii de catre Tyana Accesorii in aproximativ
4-5 zile lucratoare si in limita stocului fizic existent. Stocul este
actualizat cel putin o data pe saptamana. Daca printr-o eroare unul dintre
produsele comandate nu mai poate fi livrat (eroare de stoc, eroare umana, etc) si
plata s-a efectuat, Tyana Accesorii va returna banii CLIENTULUI.
·
Sold out (Stoc epuizat) – produsul nu este disponibil si nici nu
sunt informatii precise privind revenirea in stoc
·
Disponibil / Livrare in 4-5 zile lucratoare/ Disponibil la Comanda
pentru Comenzi speciale – produsul poate fi livrat in baza unei comenzi ferme,
in termenul si conditiile agreate in momentul confirmarii comenzii. Pentru
achizitionarea produselor personalizate pe baza de comanda, in functie de
valoarea acestora, se poate solicita achitarea unui avans intre 40% din
valoarea lor prin virament bancar. Daca printr-o eroare unul dintre produsele
comandate nu mai poate fi livrat (eroare de stoc, eroare tehnica, umana, etc.)
si plata s-a efectuat in contul bancar, Tyana Accesorii va returna banii
CLIENTULUI pentru produsul in cauza prin virament bancar in contul mentionat de
client.
In cazul produselor personalizate achizitionate nu se poate
realiza returul acestora tinand cont de caracterul lor unic care face
imposibila vandabilitatea catre alti clienti, cu exceptia cazurilor in care
produsul achizitionat prezinta defecte de fabricatie.
1.3.3. Pretul de achizitie al produselor si serviciilor
promotionale este cel din momentul in care se face COMANDA, in limita stocului
disponibil si/sau al perioadei promotionale, in cazul in care aceasta este
definita.
1.3.4. Pretul de achizitie al produselor si/sau serviciilor
dintr-un contract onorat nu se poate modifica.
1.3.6. CLIENTUL poate renunta la produsele achizitionate prin
comanda, numai in perioada de timp cuprinsa intre emiterea comenzii si predarea
acesteia la firma de curierat.
1.4. Comanda online
1.4.1. CLIENTUL poate efectua comenzi de produse comercializate la
un moment dat, exclusiv pe SITE.
1.4.2. Prin finalizarea comenzii, CLIENTUL consimte ca toate
datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte,
complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui
DOCUMENT si COMANDA LANSATA/EMISA/ PLASATA.
1.4.3. Prin lansarea comenzii, CLIENTUL consimte ca Tyana
Accesorii poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de Tyana
Accesorii (telefonic sau email) pentru confirmarea personala a comenzii in
urmatoarele scopuri:
·
1.4.3.1. Confirmarea datelor personale si a adresei de livrare
precum si a detaliilor de livrare a produselor;
·
1.4.3.2. Validarea disponibilitatii produselor si a cantitatilor
achizitionate de catre CLIENT;
·
1.4.3.2. Validarea de catre CLIENT a contravalorii comenzii
efectuate si in functie de situatie si alte servicii cu valoare adaugata
(transport, etc)
In cazul in care COMANDA nu poate fi confirmata din diverse motive
(tehnice, umane, forta majora, etc.) in cel mult 3 (trei) zile lucratoare,
aceasta este anulata automat de sistem. Clientii accepta ca Tyana Accesorii nu
poate fi fortat sa livreze o comanda care nu a fost confirmata in conditiile de
mai sus.
1.4.4. Tyana Accesorii va denunta unilateral si va anula automat o
comanda efectuata de catre CLIENT, chiar si fara o notificare prealabila
adresata CLIENTULUI, fara nici o obligatie ulterioara a vreunei parti fata de
cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese,
in urmatoarele situatii:
·
1.4.4.1. Datele furnizate de catre CLIENT pe site sunt incomplete
sau incorecte
·
1.4.4.2. Activitatea CLIENTULUI pe site poate si/sau produce daune
de orice natura de partea Tyana Accesorii si/sau partenerilor acestuia.
·
1.4.4.3. Realizarea a doua livrari consecutive esuate
·
1.4.4.4. Pentru alte motive obiective.
1.4.5. O comanda plasata nu poate fi modificata, exceptie fac
cazurile in care acesta nu a fost predata catre firma de curierat. Daca
clientul doreste o modificare (includerea sau renuntarea la produse) acesta va
contacta telefonic societatea pentra a verifica stadiul comenzii si daca se
poate face vreo modificare.
1.4.6. Din momentul in care
CLIENTUL valideaza contravaloarea comenzii efectuate sau in care Tyana
Accesorii informeaza CLIENTUL cu privire la comanda sa validata, comanda
acestuia devine CONTRACT LA DISTANTA, conf. O.G.130/2000 art. 2.
1.4.7. Detaliile de livrare a produselor, incluzand, dar
nelimitandu-se la timpul necesar livrarii, nu constituie o obligatie
contractuala din partea Tyana Accesorii, fara ca vreo parte sa poata sa
pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau
este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.
1.4.8. In cazul in care un CLIENT isi modifica datele personale,
folosind formularele disponibile pe site, toate contractele in derulare
existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre
CLIENT inainte de momentul modificarii. Se vor lua in considerare noile date
modificate pentru contractele viitoare si, in masura in care este posibil,
pentru livrare si contact pentru contractele in curs de derulare.
1.5. Comanda telefonica
1.5.1. CLIENTUL /MEMBRUL nu poate efectua comenzi telefonice, ci
poate fi doar ajutat sa isi creeze un cont pe SITE si sa plaseze o comanda
online.
1.6. Contract si finalizare
1.6.1. Tyana Accesorii va
include in coletul expediat catre CLIENT toate documentele necesare care sa
ateste achizitionarea produselor/serviciilor de catre CLIENT. Factura emisa va
cuprinde toate mentiunile obligatorii in conformitate cu Art. 155 din Codul Fiscal.
1.6.2. Tyana Accesorii va facilita informarea CLIENTULUI asupra
stadiului in care se afla comanda sau contractul la distanta.
1.6.3. Contractul la distanta la care se adauga documentele care
atesta livrarea (Aviz/AWB semnat si achitat) catre CLIENT a produselor
contractate de acesta, de partea Tyana Accesorii, devine Contract onorat..
Contractul este incheiat pe durata determinata. Acesta va fi
considerat ca fiind incetat in momentul in care partile isi vor fi executat
obligatiile reciproce in termenele si conditiile stabilite prin prezentul
DOCUMENT.
1.7. Pret comanda/ Transport/
Livrare
1.7.1. Livrarea produselor achizitionate se va face prin
intermediul firmei de curierat rapid Urgent Curier. Livrarea se poate face doar
catre o persoana fizica sau juridica din Romania, cu adresa de livrare pe
teritoriul Romaniei.
1.7.1.1. Livrarea se va
face prin serviciul de curierat rapid Urgent Curier, iar comanda ajunge la
dumneavoastra in maxim 4-5 zilele lucratoare din
momentul confirmarii telefonice a comenzii pentru produsele aflate in stoc si
in functie de programul de functionare, sarbatori legale sau gradul de
incarcare a rutelor de destinatie si volumului de livrari ale firmei de
curierat, urmand ca pentru produsele care nu se mai afla in stoc sau pentru
comenzile speciale sa stabileasca impreuna cu CLIENTUL un alt termen de
livrare, agreat in prealabil cu Tyana Accesorii la lansarea si la confirmarea
COMENZII. Livrarea se poate face doar catre o persoana fizica sau juridica din
Romania, cu adresa de livrare in Romania.
1.7.1.2. Pentru produsele aflate in stoc, comenzile sosite dupa
ora 14.00 vor fi confirmate si procesate a doua zi, iar cele care sosesc
vinerea dupa ora 12:00 si pana luni dimineata la ora 10:00, vor fi procesate
luni, in ordinea sosirii. In cazul in care volumul comenzilor depaseste
capacitatea noastra de procesare, acestea vor fi procesate in urmatoarea zi.
Comenzile speciale vor avea conditii separat stabilite pentru plata si livrare,
in functie de specificul acestora.
1.7.2. Pretul final pe care clientul trebuie sa il achite se
calculeaza astfel: pretul produselor comandate, la care se adauga pretul de
livrare al firmei de curierat pentru transportul si manevrarea acestora*
stabilit in prealabil.
1.7.2.1. Pretul de livrare este stabilit de firma de curierat cu
care se colaboreaza si este anuntata clientului in prealabil.
*Pretul final al livrarii va fi comunicat in momentul finalizarii
comenzii online si va depinde de greutatea fizica, volumetrica sau liniara a
coletului si de nr. km suplimentari (aprox. 1 leu/kg sau 1 leu/ km pentru
fiecare kg sau km suplimentar). Din punct de vedere al greutatii, pentru
produsele comandate in cantitati foarte mari, voluminoase sau foarte grele,
pretul final al livrarii va fi confirmat dupa verificarea Kg fizice, Kg
volumetrice si Kg liniare ale coletului conform sistemului de calcul al firmei
de curierat (Greutatea unui colet se calculeaza in functie de greutatea fizica,
volumetrica sau liniara a coletului, urmand sa se aplice rezultatul cel mai
mare). Tyana Accesorii nu livreaza colete a caror greutate se calculeaza
conform greutatii liniare (colete cu lungimea unei laturi mai mari de 1.5 m).
De asemenea, Tyana Accesorii poate refuza expedierea unui colet daca acesta
depaseste posibilitatile organizatorice ale firmei.
In cazul promotiei de transport gratuit (suportat de catre firma
noastra), pretul final al livrarii se va obtine prin scaderea din pretul de
livrare calculat pentru Kg fizice si Kg volumetrice (care se obtine prin
modalitatea de calcul mentionata mai sus, conform sistemului de calcul al
firmei de curierat).
Pretul final al serviciilor de transport si livrare se calculeaza
la momentul in care se face comanda, in functie de greutatea totala a comenzii,
si/ sau, daca este cazul, in functie de volumul acesteia. Tyana Accesorii stabileste
pe baza unor indicatori agreati cu firma de curierat pretul transportului si al
livrarii. Clientul accepta prin plasarea comenzii aceste tarife.In consecinta,
Clientul nu poate solicita un cost inferior al transportului pe baza unor
cantariri sau masuratori proprii ale coletului.
Pentru coletele voluminoase sau cu produse extrem de fragile,
acest pret poate creste daca se adauga materiale suplimentare pentru protectie,
transport special pentru colete voluminoase, asigurarea produselor pe durata transportului
daca este cazul si veti fi informati telefonic in momentul plasarii comenzii
finale pe site.
Pentru colete cu greutate mai mare de 5 kg se va percepe o taxa
suplimentara in functie de greutatea depasita. Pentru suma finala veti fi
informat telefonic.
1.7.2.2. Plata ramburs: CLIENTUL va plati agentului de curierat
contravaloarea comenzii la primirea coletului.
1.7.3. In cazul in care produsul poate fi livrat numai cu
depasirea termenului agreat, Tyana Accesorii va informa Clientul prin e-mail sau
telefonic, in termen de maxim 1-2 zile lucratoare de la confirmarea comenzii,
iar in cazul in care in acest timp Clientul renunta in scris la comanda, si in
eventualitatea in care plata a fost efectuata prealabil livrarii, sumele
platite vor fi rambursate in totalitate conform legii, in termen de 14 zile de
la data renuntarii.
Tyana Accesorii va depune toate eforturile pentru respectarea
termenelor de livrare mentionate pe site. Totusi, Tyana Accesorii nu poate fi
responsabila pentru eventualele intarzieri de livrare sau pierderi de colete
provocate de catre un tert sau de catre consumator sau de o cauza imprevizibila
si insurmontabila precum cazul de forta majora.
1.7.4. Pentru livrari in afara tarii, se va contacta o firma de
curierat terta.
Pentru orice alte
informatii nu ezitati sa ne contactati online la E-mail: contact@tyana-art.ro si telefonic la 0368 408 384 | 0799 350 350, de luni pana vineri,
intre orele 08:00-18:00.
1.8. Calitate si garantii
1.8.1. Fiecare produs
comercializat beneficiaza de termenul de garantie in conformitate cu legislatia
romana in vigoare si in conditiile mentionate de aceasta, garantie de
conformitate conform prevederilor Legii 449/ 2003. In
conformitate cu art. 9-14 din Legea 449/2003 fiecare
MEMBRU sau CLIENT poate solicita, in cazul lipsei conformitatii, returnarea
contravalorii acestuia conform articolelor prezentului DOCUMENT. Produsele
neconforme redevin proprietatea Tyana Accesorii. Clientul nu este indreptatit
la despagubiri sau penalitati pentru produsele neconforme, iar prin plasarea
comenzii declara ca accepta sa primeasca contravaloarea produselor si
transportului in cazul lipsei de conformitate.
Avand in vedere natura produselor de decoratiuni sau accesorii
fashion (fragilitate, usurinta murdaririi articolelor textile, etc), Tyana
Accesorii nu poate acorda garantie pentru folosirea acestora de catre clienti
mai mult decat cea mentionata de lege. Detalii despre trasaturile
caracteristice ale produselor pot fi gasite in pagina de detalii si informatii
ale fiecarui produs de pe site. Descrierea produselor este mentionata in scris
cat se poate de detaliat (culori, nuante, dimensiuni, volum, capse metalice,
detalii lemn, piele, plastic, piele ecologica, piele artificiala, material
textil, material textil bumbac, etc), clientul putand solicita informatii
suplimentare si, in cunostinta de cauza, sa decida plasarea comenzii.
Anumite produse pot
beneficia de o garantie contractuala si acest lucru va fi mentionat daca este
cazul in capitolul cu detaliile produsului la momentul vanzarii sale exclusive
pe SITE. Detalii clare legate de aceste garantii sunt date de catre fisele
produselor si componentelor acestora mentionate de catre producatori si
furnizori si nici un CLIENT nu poate solicita o garantie extinsa, mai mult
decat cea existenta. Acest lucru inseamna ca garantia produselor oferita de
catre Tyana Accesorii este de 30 de zile de la data livrarii,
in cazul in care nu este mentionat alt termen de garantie in pagina de
descriere a produsului.
La solicitarea garantiei este necesara trimiterea de catre CLIENT
a produselor cu defectiuni impreuna cu accesoriile si documentele insotitoare
aferente. In cazul in care produsele ajung neinsotite de acestea, produsele pot
fi returnate expeditorului fara a i se solutiona garantia. Nu fac obiectul
garantiei produsele care prezinta defecte fizice realizate de catre client
precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, taieri, produsele utilizate in conditii
neadecvate (expunerea in mediu parfumat sau in alte conditii improprii,
supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice,
manipulare incorecta), expunerea la lichide sau alte substante, contactul cu
substante chimice.
1.8.2. Tyana Accesorii nu garanteaza disponibilitatea pe stoc a
nici unui produs disponibil spre achizitionare pe SITE. In cazul in care Tyana
Accesorii nu poate executa contractul din cauza ca produsul nu este disponibil,
chiar daca acesta aparea ca disponibil pe site dintr-o eroare umana sau
tehnica, va informa CLIENTUL despre acest lucru, la data la care Tyana
Accesorii ia la cunostinta despre acest caz. In eventualitatea in care produsul
a fost deja platit de catre Client, sumele varsate ca plata vor fi rambursate
de catre Tyana Accesorii in termen de maximum 14 zile de la lansarea comenzii,
cu exceptia cazului in care partile convin altfel.
1.8.3. In eventualitatea
depasirii termenului de livrare pentru produsele aflate in stoc indicat la art.
1.7.1.1, Tyana Accesorii va informa CLIENTUL prin e-mail si/sau telefonic si va
stabili cu acesta prelungirea termenului de livrare. In cazul in care, in
cadrul noii perioade agreate de comun acord, produsul va fi indisponibil pentru
livrare, CLIENTUL poate solicita in scris rezilierea contractului la distanta
si anularea comenzii. CLIENTUL are la dispozitie un termen de 3 zile lucratoare de la data emiterii notificarii
de informare pentru a-si exprima optiunea privind produsul comandat. Lipsa
primirii de catre Tyana Accesorii a unui raspuns din partea CLIENTULUI sau
imposibilitatea contactarii CLIENTULUI la datele de contact indicate in
termenul precizat se va considera ca accept tacit al acestuia pentru
prelungirea perioadei de livrare. In toate cazurile in care Clientul isi
exprima optiunea in scris pentru rezilierea contractului si anulare a comenzii,
daca produsul a fost deja platit de acesta, Tyana Accesorii va inapoia sumele
platite in termen de maximum 14 zile.
1.9. Returnarea produselor
In cazul in care coletul adus de catre curier nu este in stare
buna si prezinta elemente clare de deteriorare severa a integritatii pachetului
si a continutului (pachetul este desfacut, rupt, intepat, continutul distrus,
etc), se pot face mentiuni cu privire la eventualele probleme in momentul
livrarii pe documentul de livrare al curierului (numit AWB) sau se intocmeste
un proces verbal de constatare, se fac fotografii si se refuza primirea si
plata coletului.
Nu sunt insa considerate probleme deteriorarile minore, normale,
care sunt datorate manevrarii si manipularii pachetelor si care nu afecteaza
continutul acestora (de exemplu: prafuirea/ murdarirea exteriorului pachetelor,
indoirea usoara a colturilor, etc).
Orice reclamatie ulterioara livrarii de catre curier, cu privire
la aceste aspecte, sunt nule.
1.9.1. CLIENTUL Tyana Accesorii poate returna produsele
achizitionate prin intermediul unui CONTRACT la distanta, in urmatoarele
situatii:
1.9.1.1. Coletele prezinta deteriorari severe sau produsele
prezinta defecte de fabricatie.
Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic (care
prezinta deteriorari evidente) vor fi refuzate. Pentru a se evita
neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu
reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica
starea coletului.
1.9.1.2. Produsele au fost livrate gresit (la o adresa gresita,
etc)
1.9.1.3. Produsele livrate au specificatii eronate fata de comanda
plasata (cantitate set, etc.)
1.9.1.4.”Consumatorul are
dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara
invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului
sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele
costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de
returnare a produselor” conf. O.G. 130/2000 si
modificarile din OUG 34/ 2014, pentru
persoanele fizice ce achizitioneaza produse de pe site-uri, folosind tehnicile
de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e. Returnarea produselor
trebuie sa se faca pe cat este posibil in ambalajul original, dar cu toate
accesoriile si documentele si fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau
uzura, trebuie sa fie noi, fara sa fi fost purtate sau folosite de nici un fel
(spalate, impregnate cu parfum sau odorizante de camera, etc), trebuie sa fie
complete (impreuna cu toate accesoriile si etichetele sale). Deteriorarea
produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea
returului.
1.9.2. CLIENTUL este obligat sa notifice Tyana Accesorii intentia
sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa
(e-mail/fax/etc) in termen de maxim 3 zile lucratoare de la primirea produselor
si/sau serviciilor si comunicarea acestui fapt catre Tyana Accesorii.
In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de
fabricatie se va returna contravaloarea acestuia, cu conditia notificarii in
scris a Tyana Accesorii in termen de 3 zile de la receptionarea produsului.
1.9.3. CLIENTULUI care a notificat Tyana Accesorii conform art
1.9.2, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut
referire vor fi returnate la Tyana Accesorii in maxim 14 zile lucratoare de la
data receptionarii produselor, bineinteles cu expedierea notificarii (cu
confirmare de primire din partea Tyana Accesorii si trimitere prin curier/
posta (aceeasi modalitate in care au fost primite), in caz contrar Tyana
Accesorii considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.
Produsele se vor trimite cu toate documentele primite care l-au
insotit si cu formularul de retur. Utilizarea serviciilor de curierat permit
urmarirea coletului, dar Tyana Accesorii nu este responsabila pentru coletele
pierdute pe drumul de retur al produselor.
1.9.4. CLIENTUL Tyana Accesorii nu poate returna produsele
achizitionate prin intermediul unui CONTRACT si/sau nu poate pretinde oricare
alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:
·
1.9.4.1. Inlocuirea produsului achizitionat cu un alt produs cu
alte specificatii sau de un tip diferit, singura masura fiind cea a virarii contravalorii
produsului neconform in contul mentionat de catre CLIENT
·
1.9.4.2. Cererea de returnare cauzata de oricare situatie
prevazuta la art. 1.9.1 are data de expediere a notificarii intentiei de
returnare care depaseste perioada de 14 zile lucratoare prevazute conform art
1.9.2, din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.
·
1.9.4.3. In cazul returnarii produsului cu una dintre cauzele
declarate in art. 1.9.1, produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a
fost livrat (in ambalajul original, cu toate etichetele intacte si documentele
care l-au insotit).
·
1.9.4.4. Conf.O.G. 130/2000 art.
10 lit.c. Tyana Accesorii isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea
produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori
deteriora rapid, cum ar fi produsele extrem de fragile sau casabile (daca este
cazul). MEMBRUL/ CLIENTUL va fi informat pe pagina produsului in cauza daca
acesta nu este returnabil. Produsele ce constituie un kit sau un set trebuie
returnate ca un kit sau set. Cutiile si ambalajul de protectie sunt considerate
ca o parte a produsului.
1.9.5. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se
va face in cel mult 30 zile de la confirmarea returului de catre Tyana
Accesorii. Returnarea se face numai in conturi indicate de Client. Nu se fac
returnari in numerar sau ramburs.
1.9.6. Daca se doreste inlocuirea produsului cu unul identic,
conform 1.9.1.1, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi
normale.
1.9.7. In cazul in care CLIENTUL care a returnat un produs in conformitate cu prevederile art 1.9.1.1, iar Tyana Accesorii nu dispune de un produs identic pentru inlocuire, acesta va oferi &