Transport gratuit
comenzi de peste 500 lei
0766 668 686
0799 350 350
0 produs(e) - 0 lei

Politica de vanzare

Politica de vanzare

    1.1. Accesul la serviciu

SC TYANA ACCESORII SRL este titularul site-ului www.tyana-art.ro

1.1.1. Accesul la SERVICIU este permis oricarui UTILIZATOR/ CLIENT sau MEMBRU care poseda sau isi creeaza un CONT.

1.1.2. Pentru a i se permite accesul la SERVICIU, MEMBRUL/ CLIENTUL/ UTILIZATORUL va trebui sa accepte prevederile prezentului DOCUMENT.

1.1.3. Tyana Accesorii isi rezerva dreptul de a limita accesul CLIENTULUI la SERVICIU si chiar de a sterge CONTUL acestuia in cazul in care considera ca in baza comportmentului avut de catre CLIENT, accesul si existenta CONTULUI CLIENTULUI ar putea prejudicia in vreun fel Tyana Accesorii. Acest drept poate fi exercitat in orice moment si nu este necesara notificarea CLIENTULUI in acest sens.

1.1.4. Este interzisa partajarea unui cont intre mai multi CLIENTI/ MEMBRI. Fiecare MEMBRU/CLIENT poate avea un singur CONT.

1.1.5. In cazul in care se descopera accese partajate de acest gen, Tyana Accesorii isi rezerva dreptul de a anula sau a suspenda accesul CLIENTULUI la CONTINUT sau SERVICIU.

1.2. Produse si servicii

1.2.1. Tyana Accesorii poate publica pe site informatii despre produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care Tyana Accesorii are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

1.2.2. Produsele si/sau serviciile achizitionate prin intermediul SERVICIULUI sunt destinate exclusiv uzului personal al CLIENTULUI.

1.2.3. Tyana Accesorii poate limita capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, unuia sau mai multor CLIENTI.

1.2.4. Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si sunt preturi de vanzare finale catre CLIENTI.

1.2.5. Discount-urile, reducerile si promotiile nu sunt cumulative. Se pastreaza intotdeauna reducerea cu valoarea cea mai mare, valabila in momentul emiterii comenzii.

Tariful unui produs afisat pe site taiat cu o linie si urmat de un pret mai mic semnifica pretul de vanzare initial si cel cu discount in cadrul unei promotii, la un moment dat. Aceste tarife au caracter pur informativ si pot suferi modificari in orice moment.

1.2.6. Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON folosind informatiile furnizate de catre CLIENT. Tyana Accesorii nu raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate de CLIENT pentru factura.

1.2.7. Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor si/sau serviciilor disponibile pe site si vanzarea lor (texte /imagini statice / dinamice, greutate produse, caracteristici, stocuri, /prezentari multimedia/ link-uri catre alte site-uri partenere, etc) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Tyana Accesorii, acestea fiind cu titlu de prezentare. Tyana Accesorii poate retrage o oferta de produse sau o poate modifica in orice moment, poate intrerupe vanzarea unor produse sau extinde/ restrange numarul lor (serii limitate), fara a datora daune sau alte penalitati catre nici un actual sau potential CLIENT.

1.2.8. In descrierea si prezentarea imaginii produselor sau serviciilor, Tyana Accesorii isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii, etc.) care nu sunt incluse in costurile produselor respective si care nu vor fi livrate la cumpararea produselor de pe SITE. Fotografiile produselor afisate pe SITE pot avea mici diferente fata de produsele reale (culoare, nuante, etc) datorita luminii in momentul fotografierii si interfetei electronice de prezentare, dar Tyana Accesorii depune toate eforturile pentru ca fotografiile sa reflecte cat mai real produsele comandate. Diferentele care pot aparea depind de asemenea de specificatiile tehnice si de reglajele monitorului utilizat.

 1.3. Valabilitatea si disponibilitatea produselor si serviciilor

1.3.1. Tyana Accesorii isi rezerva dreptul de a modifica tarifele practicate pentru produsele si/sau serviciile disponibile pe site fara notificarea in prealabil a MEMBRULUI sau CLIENTULUI.

1.3.2. Pretul de achizitie al produselor si serviciilor este cel din momentul in care se face COMANDA, in limita stocului disponibil.

Produsele pot aparea pe SITE cu urmatoarele specificatii:

·         In stoc – produsul este disponibil in stoc si se poate livra in urma trimiterii COMENZII si confirmarii de catre Tyana Accesorii in aproximativ 4-5 zile lucratoare si in limita stocului fizic existent. Stocul este actualizat cel putin o data pe saptamana. Daca printr-o eroare unul dintre produsele comandate nu mai poate fi livrat (eroare de stoc, eroare umana, etc) si plata s-a efectuat, Tyana Accesorii va returna banii CLIENTULUI.

·         Sold out (Stoc epuizat) – produsul nu este disponibil si nici nu sunt informatii precise privind revenirea in stoc

·         Disponibil / Livrare in 4-5 zile lucratoare/ Disponibil la Comanda pentru Comenzi speciale – produsul poate fi livrat in baza unei comenzi ferme, in termenul si conditiile agreate in momentul confirmarii comenzii. Pentru achizitionarea produselor personalizate pe baza de comanda, in functie de valoarea acestora, se poate solicita achitarea unui avans intre 40% din valoarea lor prin virament bancar. Daca printr-o eroare unul dintre produsele comandate nu mai poate fi livrat (eroare de stoc, eroare tehnica, umana, etc.) si plata s-a efectuat in contul bancar, Tyana Accesorii va returna banii CLIENTULUI pentru produsul in cauza prin virament bancar in contul mentionat de client.

In cazul produselor personalizate achizitionate nu se poate realiza returul acestora tinand cont de caracterul lor unic care face imposibila vandabilitatea catre alti clienti, cu exceptia cazurilor in care produsul achizitionat prezinta defecte de fabricatie.

1.3.3. Pretul de achizitie al produselor si serviciilor promotionale este cel din momentul in care se face COMANDA, in limita stocului disponibil si/sau al perioadei promotionale, in cazul in care aceasta este definita.

1.3.4. Pretul de achizitie al produselor si/sau serviciilor dintr-un contract onorat nu se poate modifica.

1.3.6. CLIENTUL poate renunta la produsele achizitionate prin comanda, numai in perioada de timp cuprinsa intre emiterea comenzii si predarea acesteia la firma de curierat.

1.4. Comanda online

1.4.1. CLIENTUL poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe SITE.

1.4.2. Prin finalizarea comenzii, CLIENTUL consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui DOCUMENT si COMANDA LANSATA/EMISA/ PLASATA.

1.4.3. Prin lansarea comenzii, CLIENTUL consimte ca Tyana Accesorii poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de Tyana Accesorii (telefonic sau email) pentru confirmarea personala a comenzii in urmatoarele scopuri:

·         1.4.3.1. Confirmarea datelor personale si a adresei de livrare precum si a detaliilor de livrare a produselor;

·         1.4.3.2. Validarea disponibilitatii produselor si a cantitatilor achizitionate de catre CLIENT;

·         1.4.3.2. Validarea de catre CLIENT a contravalorii comenzii efectuate si in functie de situatie si alte servicii cu valoare adaugata (transport, etc)

In cazul in care COMANDA nu poate fi confirmata din diverse motive (tehnice, umane, forta majora, etc.) in cel mult 3 (trei) zile lucratoare, aceasta este anulata automat de sistem. Clientii accepta ca Tyana Accesorii nu poate fi fortat sa livreze o comanda care nu a fost confirmata in conditiile de mai sus.

1.4.4. Tyana Accesorii va denunta unilateral si va anula automat o comanda efectuata de catre CLIENT, chiar si fara o notificare prealabila adresata CLIENTULUI, fara nici o obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in urmatoarele situatii:

·         1.4.4.1. Datele furnizate de catre CLIENT pe site sunt incomplete sau incorecte

·         1.4.4.2. Activitatea CLIENTULUI pe site poate si/sau produce daune de orice natura de partea Tyana Accesorii si/sau partenerilor acestuia.

·         1.4.4.3. Realizarea a doua livrari consecutive esuate

·         1.4.4.4. Pentru alte motive obiective.

1.4.5. O comanda plasata nu poate fi modificata, exceptie fac cazurile in care acesta nu a fost predata catre firma de curierat. Daca clientul doreste o modificare (includerea sau renuntarea la produse) acesta va contacta telefonic societatea pentra a verifica stadiul comenzii si daca se poate face vreo modificare.

1.4.6. Din momentul in care CLIENTUL valideaza contravaloarea comenzii efectuate sau in care Tyana Accesorii informeaza CLIENTUL cu privire la comanda sa validata, comanda acestuia devine CONTRACT LA DISTANTA, conf. O.G.130/2000 art. 2.

1.4.7. Detaliile de livrare a produselor, incluzand, dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii, nu constituie o obligatie contractuala din partea Tyana Accesorii, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.

1.4.8. In cazul in care un CLIENT isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate contractele in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre CLIENT inainte de momentul modificarii. Se vor lua in considerare noile date modificate pentru contractele viitoare si, in masura in care este posibil, pentru livrare si contact pentru contractele in curs de derulare.

1.5. Comanda telefonica

1.5.1. CLIENTUL /MEMBRUL nu poate efectua comenzi telefonice, ci poate fi doar ajutat sa isi creeze un cont pe SITE si sa plaseze o comanda online.

1.6. Contract si finalizare

1.6.1. Tyana Accesorii va include in coletul expediat catre CLIENT toate documentele necesare care sa ateste achizitionarea produselor/serviciilor de catre CLIENT. Factura emisa va cuprinde toate mentiunile obligatorii in conformitate cu Art. 155 din Codul Fiscal.

1.6.2. Tyana Accesorii va facilita informarea CLIENTULUI asupra stadiului in care se afla comanda sau contractul la distanta.

1.6.3. Contractul la distanta la care se adauga documentele care atesta livrarea (Aviz/AWB semnat si achitat) catre CLIENT a produselor contractate de acesta, de partea Tyana Accesorii, devine Contract onorat..

Contractul este incheiat pe durata determinata. Acesta va fi considerat ca fiind incetat in momentul in care partile isi vor fi executat obligatiile reciproce in termenele si conditiile stabilite prin prezentul DOCUMENT.

1.7. Pret comanda/ Transport/ Livrare

1.7.1. Livrarea produselor achizitionate se va face prin intermediul firmei de curierat rapid Urgent Curier. Livrarea se poate face doar catre o persoana fizica sau juridica din Romania, cu adresa de livrare pe teritoriul Romaniei.

1.7.1.1. Livrarea se va face prin serviciul de curierat rapid Urgent Curier, iar comanda ajunge la dumneavoastra in maxim 4-5 zilele lucratoare din momentul confirmarii telefonice a comenzii pentru produsele aflate in stoc si in functie de programul de functionare, sarbatori legale sau gradul de incarcare a rutelor de destinatie si volumului de livrari ale firmei de curierat, urmand ca pentru produsele care nu se mai afla in stoc sau pentru comenzile speciale sa stabileasca impreuna cu CLIENTUL un alt termen de livrare, agreat in prealabil cu Tyana Accesorii la lansarea si la confirmarea COMENZII. Livrarea se poate face doar catre o persoana fizica sau juridica din Romania, cu adresa de livrare in Romania.

1.7.1.2. Pentru produsele aflate in stoc, comenzile sosite dupa ora 14.00 vor fi confirmate si procesate a doua zi, iar cele care sosesc vinerea dupa ora 12:00 si pana luni dimineata la ora 10:00, vor fi procesate luni, in ordinea sosirii. In cazul in care volumul comenzilor depaseste capacitatea noastra de procesare, acestea vor fi procesate in urmatoarea zi. Comenzile speciale vor avea conditii separat stabilite pentru plata si livrare, in functie de specificul acestora.

1.7.2. Pretul final pe care clientul trebuie sa il achite se calculeaza astfel: pretul produselor comandate, la care se adauga pretul de livrare al firmei de curierat pentru transportul si manevrarea acestora* stabilit in prealabil.

1.7.2.1. Pretul de livrare este stabilit de firma de curierat cu care se colaboreaza si este anuntata clientului in prealabil.

*Pretul final al livrarii va fi comunicat in momentul finalizarii comenzii online si va depinde de greutatea fizica, volumetrica sau liniara a coletului si de nr. km suplimentari (aprox. 1 leu/kg sau 1 leu/ km pentru fiecare kg  sau km suplimentar). Din punct de vedere al greutatii, pentru produsele comandate in cantitati foarte mari, voluminoase sau foarte grele, pretul final al livrarii va fi confirmat dupa verificarea Kg fizice, Kg volumetrice si Kg liniare ale coletului conform sistemului de calcul al firmei de curierat (Greutatea unui colet se calculeaza in functie de greutatea fizica, volumetrica sau liniara a coletului, urmand sa se aplice rezultatul cel mai mare). Tyana Accesorii nu livreaza colete a caror greutate se calculeaza conform greutatii liniare (colete cu lungimea unei laturi mai mari de 1.5 m). De asemenea, Tyana Accesorii poate refuza expedierea unui colet daca acesta depaseste posibilitatile organizatorice ale firmei.

In cazul promotiei de transport gratuit (suportat de catre firma noastra), pretul final al livrarii se va obtine prin scaderea din pretul de livrare calculat pentru Kg fizice si Kg volumetrice (care se obtine prin modalitatea de calcul mentionata mai sus, conform sistemului de calcul al firmei de curierat).

Pretul final al serviciilor de transport si livrare se calculeaza la momentul in care se face comanda, in functie de greutatea totala a comenzii, si/ sau, daca este cazul, in functie de volumul acesteia. Tyana Accesorii stabileste pe baza unor indicatori agreati cu firma de curierat pretul transportului si al livrarii. Clientul accepta prin plasarea comenzii aceste tarife.In consecinta, Clientul nu poate solicita un cost inferior al transportului pe baza unor cantariri sau masuratori proprii ale coletului.

Pentru coletele voluminoase sau cu produse extrem de fragile, acest pret poate creste daca se adauga materiale suplimentare pentru protectie, transport special pentru colete voluminoase, asigurarea produselor pe durata transportului daca este cazul si veti fi informati telefonic in momentul plasarii comenzii finale pe site.

Pentru colete cu greutate mai mare de 5 kg se va percepe o taxa suplimentara in functie de greutatea depasita. Pentru suma finala veti fi informat telefonic.

1.7.2.2. Plata ramburs: CLIENTUL va plati agentului de curierat contravaloarea comenzii la primirea coletului.

1.7.3. In cazul in care produsul poate fi livrat numai cu depasirea termenului agreat, Tyana Accesorii va informa Clientul prin e-mail sau telefonic, in termen de maxim 1-2 zile lucratoare de la confirmarea comenzii, iar in cazul in care in acest timp Clientul renunta in scris la comanda, si in eventualitatea in care plata a fost efectuata prealabil livrarii, sumele platite vor fi rambursate in totalitate conform legii, in termen de 14 zile de la data renuntarii.

Tyana Accesorii va depune toate eforturile pentru respectarea termenelor de livrare mentionate pe site. Totusi, Tyana Accesorii nu poate fi responsabila pentru eventualele intarzieri de livrare sau pierderi de colete provocate de catre un tert sau de catre consumator sau de o cauza imprevizibila si insurmontabila precum cazul de forta majora.

1.7.4. Pentru livrari in afara tarii, se va contacta o firma de curierat terta.

Pentru orice alte informatii nu ezitati sa ne contactati online la E-mail: contact@tyana-art.ro si telefonic la 0368 408 384 | 0799 350 350, de luni pana vineri, intre orele 08:00-18:00.

1.8. Calitate si garantii

1.8.1. Fiecare produs comercializat beneficiaza de termenul de garantie in conformitate cu legislatia romana in vigoare si in conditiile mentionate de aceasta, garantie de conformitate conform prevederilor Legii 449/ 2003. In conformitate cu art. 9-14 din Legea 449/2003 fiecare MEMBRU sau CLIENT poate solicita, in cazul lipsei conformitatii, returnarea contravalorii acestuia conform articolelor prezentului DOCUMENT. Produsele neconforme redevin proprietatea Tyana Accesorii. Clientul nu este indreptatit la despagubiri sau penalitati pentru produsele neconforme, iar prin plasarea comenzii declara ca accepta sa primeasca contravaloarea produselor si transportului in cazul lipsei de conformitate.

Avand in vedere natura produselor de decoratiuni sau accesorii fashion (fragilitate, usurinta murdaririi articolelor textile, etc), Tyana Accesorii nu poate acorda garantie pentru folosirea acestora de catre clienti mai mult decat cea mentionata de lege. Detalii despre trasaturile caracteristice ale produselor pot fi gasite in pagina de detalii si informatii ale fiecarui produs de pe site. Descrierea produselor este mentionata in scris cat se poate de detaliat (culori, nuante, dimensiuni, volum, capse metalice, detalii lemn, piele, plastic, piele ecologica, piele artificiala, material textil, material textil bumbac, etc), clientul putand solicita informatii suplimentare si, in cunostinta de cauza, sa decida plasarea comenzii.

Anumite produse pot beneficia de o garantie contractuala si acest lucru va fi mentionat daca este cazul in capitolul cu detaliile produsului la momentul vanzarii sale exclusive pe SITE. Detalii clare legate de aceste garantii sunt date de catre fisele produselor si componentelor acestora mentionate de catre producatori si furnizori si nici un CLIENT nu poate solicita o garantie extinsa, mai mult decat cea existenta. Acest lucru inseamna ca garantia produselor oferita de catre Tyana Accesorii este de 30 de zile de la data livrarii, in cazul in care nu este mentionat alt termen de garantie in pagina de descriere a produsului.

La solicitarea garantiei este necesara trimiterea de catre CLIENT a produselor cu defectiuni impreuna cu accesoriile si documentele insotitoare aferente. In cazul in care produsele ajung neinsotite de acestea, produsele pot fi returnate expeditorului fara a i se solutiona garantia. Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice realizate de catre client precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, taieri, produsele utilizate in conditii neadecvate (expunerea in mediu parfumat sau in alte conditii improprii, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta), expunerea la lichide sau alte substante, contactul cu substante chimice.

1.8.2. Tyana Accesorii nu garanteaza disponibilitatea pe stoc a nici unui produs disponibil spre achizitionare pe SITE. In cazul in care Tyana Accesorii nu poate executa contractul din cauza ca produsul nu este disponibil, chiar daca acesta aparea ca disponibil pe site dintr-o eroare umana sau tehnica, va informa CLIENTUL despre acest lucru, la data la care Tyana Accesorii ia la cunostinta despre acest caz. In eventualitatea in care produsul a fost deja platit de catre Client, sumele varsate ca plata vor fi rambursate de catre Tyana Accesorii in termen de maximum 14 zile de la lansarea comenzii, cu exceptia cazului in care partile convin altfel.

1.8.3. In eventualitatea depasirii termenului de livrare pentru produsele aflate in stoc indicat la art. 1.7.1.1, Tyana Accesorii va informa CLIENTUL prin e-mail si/sau telefonic si va stabili cu acesta prelungirea termenului de livrare. In cazul in care, in cadrul noii perioade agreate de comun acord, produsul va fi indisponibil pentru livrare, CLIENTUL poate solicita in scris rezilierea contractului la distanta si anularea comenzii. CLIENTUL are la dispozitie un termen de 3 zile lucratoare de la data emiterii notificarii de informare pentru a-si exprima optiunea privind produsul comandat. Lipsa primirii de catre Tyana Accesorii a unui raspuns din partea CLIENTULUI sau imposibilitatea contactarii CLIENTULUI la datele de contact indicate in termenul precizat se va considera ca accept tacit al acestuia pentru prelungirea perioadei de livrare. In toate cazurile in care Clientul isi exprima optiunea in scris pentru rezilierea contractului si anulare a comenzii, daca produsul a fost deja platit de acesta, Tyana Accesorii va inapoia sumele platite in termen de maximum 14 zile.

1.9. Returnarea produselor

In cazul in care coletul adus de catre curier nu este in stare buna si prezinta elemente clare de deteriorare severa a integritatii pachetului si a continutului (pachetul este desfacut, rupt, intepat, continutul distrus, etc), se pot face mentiuni cu privire la eventualele probleme in momentul livrarii pe documentul de livrare al curierului (numit AWB) sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se fac fotografii si se refuza primirea si plata coletului.

Nu sunt insa considerate probleme deteriorarile minore, normale, care sunt datorate manevrarii si manipularii pachetelor si care nu afecteaza continutul acestora (de exemplu: prafuirea/ murdarirea exteriorului pachetelor, indoirea usoara a colturilor, etc).

Orice reclamatie ulterioara livrarii de catre curier, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

1.9.1. CLIENTUL Tyana Accesorii poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui CONTRACT la distanta, in urmatoarele situatii:

1.9.1.1. Coletele prezinta deteriorari severe sau produsele prezinta defecte de fabricatie.

Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic (care prezinta deteriorari evidente) vor fi refuzate.  Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.

1.9.1.2. Produsele au fost livrate gresit (la o adresa gresita, etc)

1.9.1.3. Produsele livrate au specificatii eronate fata de comanda plasata (cantitate set, etc.)

1.9.1.4.”Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor” conf. O.G. 130/2000 si modificarile din OUG 34/ 2014, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse de pe site-uri, folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e. Returnarea produselor trebuie sa se faca pe cat este posibil in ambalajul original, dar cu toate accesoriile si documentele si fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura, trebuie sa fie noi, fara sa fi fost purtate sau folosite de nici un fel (spalate, impregnate cu parfum sau odorizante de camera, etc), trebuie sa fie complete (impreuna cu toate accesoriile si etichetele sale). Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

1.9.2. CLIENTUL este obligat sa notifice Tyana Accesorii intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 3 zile lucratoare de la primirea produselor si/sau serviciilor si comunicarea acestui fapt catre Tyana Accesorii.

In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie se va returna contravaloarea acestuia, cu conditia notificarii in scris a Tyana Accesorii in termen de 3 zile de la receptionarea produsului.

1.9.3. CLIENTULUI care a notificat Tyana Accesorii conform art 1.9.2, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate la Tyana Accesorii in maxim 14 zile lucratoare de la data receptionarii produselor, bineinteles cu expedierea notificarii (cu confirmare de primire din partea Tyana Accesorii si trimitere prin curier/ posta (aceeasi modalitate in care au fost primite), in caz contrar Tyana Accesorii considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.

Produsele se vor trimite cu toate documentele primite care l-au insotit si cu formularul de retur. Utilizarea serviciilor de curierat permit urmarirea coletului, dar Tyana Accesorii nu este responsabila pentru coletele pierdute pe drumul de retur al produselor.

1.9.4. CLIENTUL Tyana Accesorii nu poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui CONTRACT si/sau nu poate pretinde oricare alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:

·         1.9.4.1. Inlocuirea produsului achizitionat cu un alt produs cu alte specificatii sau de un tip diferit, singura masura fiind cea a virarii contravalorii produsului neconform in contul mentionat de catre CLIENT

·         1.9.4.2. Cererea de returnare cauzata de oricare situatie prevazuta la art. 1.9.1 are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 14 zile lucratoare prevazute conform art 1.9.2, din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.

·         1.9.4.3. In cazul returnarii produsului cu una dintre cauzele declarate in art. 1.9.1, produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit).

·         1.9.4.4. Conf.O.G. 130/2000 art. 10 lit.c. Tyana Accesorii isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi produsele extrem de fragile sau casabile (daca este cazul). MEMBRUL/ CLIENTUL va fi informat pe pagina produsului in cauza daca acesta nu este returnabil. Produsele ce constituie un kit sau un set trebuie returnate ca un kit sau set. Cutiile si ambalajul de protectie sunt considerate ca o parte a produsului.

1.9.5. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 30 zile de la confirmarea returului de catre Tyana Accesorii. Returnarea se face numai in conturi indicate de Client. Nu se fac returnari in numerar sau ramburs.

1.9.6. Daca se doreste inlocuirea produsului cu unul identic, conform 1.9.1.1, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.

1.9.7. In cazul in care CLIENTUL care a returnat un produs in conformitate cu prevederile art 1.9.1.1, iar Tyana Accesorii nu dispune de un produs identic pentru inlocuire, acesta va oferi &