CONDITII DE RETUR
Conditii de retur
CONDITII DE RETUR
Renuntarea la o comanda
Ne pare rau ca produsele
comandate nu sunt exact ceea ce iti doreai. Pentru a renunta la comanda te
rugam sa folosesti formularul de contact de pe site (vezi aici formular
), sa ne scrii la adresa de e-mail: contact@tyana-art.ro si
telefonic la numarul de telefon: 0368 408 384 | 0799 350 350 si
verificam in ce stadiu se afla comanda si in ce conditii se poate face anularea
ei. Te rugam sa precizezi care este numarul de identificare a comenzii pe care
doresti sa o returnezi. Acest numar il vei regasi in e-mailul de confirmare
primit de la noi.
Te rugam sa citesti conditiile de mai jos referitoare la
returnarea produselor pentru a fi sigur ca acestea sunt respectate si apoi
completeaza formularul de contact de pe site. Urmeaza sa fii contactat din
partea firmei Tyana Art pentru stabilirea celorlalte detalii.
Returul in cazul primirii unui
colet deteriorat
In cazul in care coletul adus de catre curier nu este in stare
buna si prezinta elemente clare de deteriorare severa a integritatii pachetului
si a continutului (pachetul este desfacut, rupt, intepat, continutul distrus,
etc), se pot face mentiuni cu privire la eventualele probleme in momentul
livrarii pe documentul de livrare al curierului (numit AWB) sau se intocmeste
un proces verbal de constatare, se fac fotografii si se refuza primirea si plata
coletului.
Nu sunt insa considerate probleme deteriorarile minore, normale,
care sunt datorate manevrarii si manipularii pachetelor si care nu afecteaza
continutul acestora (de exemplu: prafuirea/ murdarirea exteriorului pachetelor,
indoirea usoara a colturilor, etc). Orice reclamatie ulterioara livrarii de
catre curier, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.
Returnarea unui produs
Orice comanda poate fi
returnata in cel mult 14 zile calendaristice de
la primirea acesteia, notificand comerciantul asupra intentiei de returnare,
fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv, conform Ord. 130/ 2000 si modificarile OUG 34/ 2014 privind
cumparaturile online. Singurele costuri care cad in sarcina clientului sunt
cheltuielile de returnare a produselor. Termenul de 14 zile prevazut pentru
exercitarea acestui drept incepe sa curga la data receptionarii produselor de
catre client.
Anuntarea intentiei de
returnare la adresa de e-mail: contact@tyana-art.ro si
telefonic la numarul de telefon: 0368 408 384 | 0799 350 350,
intrucat au fost indeplinite prevederile Art.4 din OG 130/2000.
Numai dupa procesarea si
aprobarea notificarii de retur si comunicarea tuturor detaliilor de retur
catre www.tyana-art.ro , la adresa de e-mail: contact@tyana-art.ro si
telefonic la numarul de telefon: 0368 408 384 | 0799
350 350 si vei putea returna produsul. Orice retur facut fara
notificarea noastra prealabila, nu va fi procesat.
Pentru a returna un produs,
mai multe sau o intreaga comanda, te rugam sa ne scrii la adresa de
e-mail: contact@tyana-art.ro si
suna-ne la numarul de telefon: 0368 408 384 | 0799 350 350 si
ulterior sa folosesti Formularul de Retur de aici.
Produsele care se doresc returnate trebuie sa fie noi, fara sa fi
fost folosite sau purtate de nici un fel (spalate, impregnate cu parfum sau
odorizante de camera, etc), trebuie sa fie complete (impreuna cu toate
accesoriile si etichetele sale) si trebuie ambalate in ambalajul original, cu
toate etichetele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de
nevandabilitate duce la refuzarea returului.
Acestea se vor trimite inapoi catre sediul firmei Tyana Art tot
prin firma de curierat de la care le-ati primit impreuna cu toate documentele
primite care l-au insotit si cu formularul de retur anterior completat. Costul
transportului produselor retur este suportata de catre client, iar contravaloarea
produselor returnate, mai putin costul transportului de retur va fi virata in
maxim 14 zile intr-un cont bancar pe care esti rugat sa il specifici in mailul
de Retur. Nu se fac returnari in numerar sau ramburs. Viramentul banilor se va
efectua dupa ce noi vom receptiona bunurile returnate si vom constata ca
acestea se gasesc in starea in care au fost livrate.
Inainte de livrare, toate
produsele sunt atent verificate din punct de vedere numeric si calitativ,
intentia noastra fiind de a va crea o experienta placuta atunci cand cumparati
de la noi si de a va transforma in clienti fideli. Daca totusi se va intampla
ca unul dintre produse sa prezinte defecte de fabricatie, daca se dovedeste a
nu fi conform specificatiilor de pe site sau a fost expediat gresit un alt
produs decat cel comandat (din cauza unei greseli umane, tehnice sau de
prelucrare a datelor), te rugam sa ne anunti in scris in termen de 1-2 zile
lucratoare de la receptionarea coletului pentru a returna produsul, iar dupa
receptionarea de catre noi a acestuia si confirmarea neconformitatii,
contravaloarea va fi virata in contul mentionat in formularul de retur. Costurile de retur in acest caz vor fi suportate de catre noi. Nu
inlocuim si nu reparam produsele neconforme; acestea redevin proprietatea
noastra, iar clientul nu este indreptatit la despagubiri sau penalitati, iar
prin lansarea comenzii se accepta aceste conditii.
Nu pot fi returnate produsele “Comenzi speciale” (produse
personalizate sau confectionate la cerere) tinand cont de caracterul lor unic
care face imposibila vandabilitatea catre alti clienti. In cazul in care
produsul returnat face parte dintr-o promotie/ discount/ pachet promotional si
in urma returului conditiile initiale ale promotiei nu mai sunt indeplinite,
suma aferenta se va deduce din contravaloarea produselor returnate care urmeaza
sa fie platita clientului.
Prevederile legilor care guverneaza cumparaturile online nu se mai
aplica in cazul in care clientul se prezinta la sediul firmei sa ridice
personal comanda, chiar daca aceasta a fost achizitionata de pe site-ul
magazinului online, pentru ca se considera ca produsul a fost verificat in
momentul ridicarii si acesta este in conformitate cu cerintele clientului.